Värjäsin keskiviikkona hiukseni. Värin "piti" olla sellaista suklaakahvin väristä, mutta äitillä oli taas kerran omat näkemykset hiusväreistä. Hän oli sitten mennyt kauppaan ilman minua ja valkannut sieltä hänen mielestään oikean värisen paketin. Olen sillä samalla värillä värjännyt aikaisemminkin hiukseni, eikä jälki silloinkaan ollut minulle sopiva; siitä tuli melkein musta! Olin aivan järkyttynyt, koska näytän aina mustassa kalpealta ja sairaalta, eikä tälläkään kertaa ollut poikkeus. Äiti vakuutti että kyllä se siitä haalenee pesussa juuri oikean väriseksi. Noh, mihinkäs tämä kestoväri menisi, se ehkä haalistuu vasta kuukauden päästä. -.-' Antakaa äidin tehdä kaikki niin varmasti menee metsään.

Kutomisprosessi sujuu ihan hyvin. Olen saanut jo toisen säärystimen tehtyä, ja toinen on jo aloitettu. Lisäilen kuvan sitten kun saan molemmat parit kuntoon päättelyä myöden. Toivottavasti niistä tulee hyvät. :DD Kirjan kanssa ei mene niin hyvin. Harry Potterin olen aloittanut, mutta se ei etene niin vauhdikkaasti, koska on muutakin tekemistä ja kun se kirja on kerran englanniksi, niin tarvitsen sellaista fiilistä että jaksaisin oikein perehtyä siihen. :)

Tänään olimme porukalla sienimetsällä. Mukana oli isä, äiti, naapurin rouva ja koirat tietysti, joista naapurin koira syö kaikki sienet. :D Aluksi tuntui, ettei siellä metsässä ole mitään, mutta sitten löysin kaksi oikein isoa suppilovahverotölliä. Loppujen lopuksi taisin saada porukan eniten suppiloita, äitillä oli lisäksi muutamia kantarelleja. :D Tehtiin sitten sienimunakasta, oli kyllä hyvää. :P

Pitäisi pian alkaa lukemaan koeviikkoon, mutta inspiraatiota ei ole vielä ollut. :D Huomenna voisin lukea vähän, jos muistan ja jaksan. Kaveri ihmetteli, miksen lue kokeisiin, mutta luenhan minä, edeltävänä päivänä koko kirjan ja sillä siisti. ^^ En ole koskaan ollut hyvä lukemaan kokeisiin, mutta tässä sitä ollaan lukiossa ja ihan ok menee. :)